Du har det ene møde efter hinanden og får en del opgaver, du skal udføre, med dig fra møderne. Du skriver dem ind i din mødenote-bog, eller måske anvender du One-Note? Når dagens møder er overstået, begynder du at tjekke mails, og kan konstatere, at der er 50 ulæste mails – hvornår skal du lige nå at svare dem? På dit skrivebord ligger der gule post-it-sedler, som er ting, du skal huske at gøre, f.eks ringe til kunder, kolleger mm. Du har mange ting, du skal huske og er måske bange for at glemme noget ?

Du har også en fysisk to-do liste, hvor du løbende skriver de ting op, du skal huske – det kan være små og store opgaver. Du har måske også deltaget i et par teamsmøder, som også gav dig nogle yderligere opgaver?

Så der er nok at se til, og det kan være du oplever et stort arbejdspres og indimellem “misser” en deadline eller ikke altid helt oplever, at du har overblikket.

Men den gode nyhed er, at der kan gøres noget ved, hvis du deltager i et Personlig Effektivitets kursus med mig. Du vil lære at arbejde med dine egne opgaver og e-mails på en helt ny måde og vil ved en grundig introduktion til Outlook’s mange muligheder opleve at:

Mine kurser