Du har mange vigtige møder og også mange forskellige opgaver der skal løses til forskellige deadlines. Tid er en knap faktor for dig, og derfor er det vigtigt for dig at kunne prioritere og planlægge så du arbejder med de vigtigste ting først.

Prioritering er vigtig i din hverdag og du oplever måske også at der er for mange opgaver og møder i forhold til den tid du har til rådighed. Hverdagen er hektisk og der er nok at se til.

Jeg oplever følgende problemstillinger når man har mange ting at se til med mange forskellige opgaver og møder. 

Eksempel:

Du har mange møder i løbet af dagen, der er mange mails i indbakken og mange forskellige opgaver der skal løses. Jeg gætter på du har mange opgaver i hovedet, indbakken, på gule sedler, one-note, på skrivebordet. Måske har du også mange gule sedler og en fysisk to do liste liggende og du sætter måske flag ved de vigtigste e-mails eller skriver dem ned i din mødebog?

At opgaverne ligger mange forskellige steder kan have nogle udfordringer:

Løsningen:

Det giver dig følgende fordele:

Når du har givet dig selv overblikket over den totale opgave- og mødemængde, bliver det synligt hvis der ikke er tid nok til at løse dem. Du vil måske konstatere at der i den pågældende uge er opgaver du skal anvende 30 timer på og du har 25 timers møder i din kalender.

Hvad kan du gøre hvis du har for mange møder eller opgaver ?

Hvorfor er prioritering vigtig ?:

I nedenstående video viser jeg dig helt konkret hvordan du kan arbejde med dine opgaver og møder i dit kalender billede så du kan øge din eksekveringshastighed og blive endnu bedre til at prioritere.

Tag et kig på mine kurser og forløb